szerda, május 22

krav maga



Aztán elmentem krav magára, kötelező edzés volt de jól esett, legalább addig verettem magam amíg úgy nem éreztem hogy kicsit megnyugszom tőle. So-so. Anyának az a mániája hogy engem csak azért nem erőszakoltak meg éjszaka az utcán mert csupa izom vagyok pedig ez nem igaz, mert azért nem erőszakoltak meg mert mindig fiúkkal lógok, olyan fiúkkal akiknek van elég pontja páncélautóra bár tény hogy ezt anya nem tudja,
 ő csak Beusról tud mint elfoglaltságról pedig Beus mindössze a fedősztorim én meg az övé mert ő sem az a hellókitty cica ám, de nemtudom mert mióta ez a T-ügy húzódik vonódik kettőnk között azóta úgy tűnik h már nem is igazi barátom.
visszatérve a tegnaphoz,
elhívtam J-t is h eddzen velem és miközben ütött azt kérdeztem tőle hogy mit gondol T-ről de nem válaszolt semmit. Amikor meguntam hogy olyan sértett fejet vág otthagytam és behoztam a telefonomat leültem a bordásfal mellé hogy megnézzem T adatlapját hátha más lányokkal flörtöl vagy bármi, bármi nyom ami arra utal h miért kimondott köcsög velem, de semmi különöset nem találtam. mintha be se jelentkezett volna ma.
J odakucorodott mellém és nagy nehezen kinyögte hogy ha így folytatom meg fogom alázni magam az egész osztály előtt mert persze mindenki tud mindenről amire én nyilván jó alaposan felhúztam magam és megkérdeztem hogy azért mondja-e ezt mert VELE nem kavarok (ez mondjuk hülyeség volt mert szegény J nem tehet semmiről) de alaposan megsértődött aztán felálltunk a szőnyegre és annyira szétesett volt hogy én vertem meg őt de ahogy csak mertem (eléggé)
Aztán sikerült annyira szétkapnom a felkarját hogy az edző beadott neki egy izomrostlazítót és azt mondta hogy egy fél napig pihentesse. Úgyhogy nyilván már megint elcsesztem valamit ami ezen a napon már nem ért különösebb meglepetésként, legalábbis engem, hahaha, mert neki meg mindezek után kezdődött volna a társ. munkája, úgyhogy megbeszéltük hogy megcsinálom helyette mert ilyen karral nem dolgozhat szegény,
szóval kivonatoztunk a hármasba ahol Joon egy ételmérésben dolgozik (rohadt messze van) és addig magyarázta a felügyelőnek hogy milyen beteg és mennyire nem tud emelni és hogy nézzen rám milyen jól táplált vagyok, nem azért akarok itt dolgozni hogy ételt lopjak, meg ilyenek hogy végül megengedte hogy ledolgozzam J három óráját bár az ID-kártyámat vagy tizenötször lehúzta mintha nem hinné el hogy honnan jöttem. (mondjuk el is akarta kérni de nem vagyok teljesen hülye.)
Miközben pakoltam a rizsesládákat meg az élesztősdobozokat J végig ott koslatott a nyomomban és lelkesen bazsevált mindenféle baromságról  és ez lett végül az egyetlen jó dolog ebben a szomorú másnapos szédülős szürke napban hogy mennyit de mennyit röhögtünk és az alatt nem gondoltam iránra a drónokra apámra Beusra de még T-re sem és végül annyira kimerültem J melójától hogy ott maradtam nála és együtt aludtunk valami raktárban de persze volt riasztó meg éjjellátó kamera, meg végül is nem is történt semmi lényeges.
És így történt hogy tegnap este nem mentem el Beushoz pedig buli volt nála, de ma azt hallottam h amúgy is elég szarul sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése